Najczęściej zadawane pytania
Rejestracja Konta:
1. Czy rejestracja w Pango jest płatna?
Rejestracja w Pango jest bezpłatna. Opłaty mogą zostać naliczone jedynie po stronie Twojego operatora usługi telekomunikacyjnej (dostawcy Internetu w komputerze lub telefonie, a w przypadku, gdy rejestrujesz się za pośrednictwem naszego telefonicznego biura obsługi klienta zapłacisz tylko za połączenie wg taryfy Twojego operatora za połączenie lokalne).
2. W jaki sposób mogę się zarejestrować w Pango?
3. Jakie telefony współpracują z systemem Pango?
Aktywacja Konta:
4. Czy do rejestracji niezbędna jest karta kredytowa lub debetowa?
Nie, przy rejestracji jest możliwość wyboru metody płatności spśród:
- połączenie karty płatniczej z kontem Pango
- płatność przedpłacona prepaid na nasze konto
- włączenie usługi DCB umożliwiającej płatność poprzez obciążenie rachunku za telefon komórkowy na koniec miesiąca
5. Właśnie się zarejestrowałem, ale nie korzystałem jeszcze z Pango. Dlaczego moje konto zostało obciążone kwotą 5zł?
6. Czy wszystkie karty płatnicze mogą zostać zarejestrowane w systemie Pango, próbowałem przypisać swoją kartę do konta, ale została ona odrzucona, dlaczego?
7. W jaki sposób mogę uzupełnić środki na koncie przedpłatowym pre-paid?
Oznakowanie Pojazdu:
8. Jak oznaczyć pojazd, żeby kontroler Strefy Płatnego Parkowania wiedział, że korzystam z systemu Pango?
Samochód należy oznaczyć naklejką, którą zarejestrowani użytkownicy otrzymają pocztą lub za pomocą kartki z napisem Pango, którą należy umieścić za przednią szybą samochodu. Identyfikator można pobrać również osobiście w biurze strefy parkowania w poszczególnych obsługiwanych miastach.
Naklejkę można także pobrać tutaj. Wystarczy pobrać i wydrukować plik, a następnie włożyć kartkę za przednią szybę samochodu.
Do przeglądania i drukowania dokumentów w formacie PDF potrzebny jest program Adobe Reader. Program można pobrać ze strony producenta.
Naklejkę można także pobrać tutaj. Wystarczy pobrać i wydrukować plik, a następnie włożyć kartkę za przednią szybę samochodu.
Do przeglądania i drukowania dokumentów w formacie PDF potrzebny jest program Adobe Reader. Program można pobrać ze strony producenta.
9. Skąd kontroler wie, że dokonano płatności za pośrednictwem Pango?
Parkowanie:
10. Jak długo mogę parkować?
Ograniczenie czasu parkowania jest zróżnicowane dla poszczególnych miejsc i wynika z przepisów obowiązujących w konkretnych strefach płatnego parkowania. Pango automatycznie zakończy czas parkowania po upływie czasu określonego dla danego miejsca.
Godziny funkcjonowania stref w których funkcjonuje Pango są podane przy opisie poszczególnych miast.
Godziny funkcjonowania stref w których funkcjonuje Pango są podane przy opisie poszczególnych miast.
11. W jaki sposób rozpocząć lub zakończyć naliczanie czasu parkowania?
12. Mam więcej niż jeden samochód na koncie, jak mam zaparkować SMS-em?
13. Czy muszę podawać swój kod PIN przy każdym parkowaniu?
Rozliczenia i raporty:
14. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do danych dotyczących mojego parkowania i związanych z nim dokumentów?
Po prostu zaloguj się na swoje konto pod adresem www.pango.pl używając nazwy użytkownika i hasła ustalonych podczas rejestracji. Będziesz mógł tam przeglądać informacje dotyczące historii parkowania i związanych z nim płatności, a także edytować swój profil (dodawać samochody, kierowców, aktualizować wszelkie istotne dane).
15. Czy Pango wystawia faktury za opłacony czas parkowania?
Pozostałe:
16. Jak bezpieczne są moje dane w systemie Pango?
Zapraszamy do zapoznania się z częścią regulaminu dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez firmę Pango § 11 i § 12.
17. W jaki sposób mogę skontaktować się z Pango?
18. Do czego służy hasło i kod PIN w systemie Pango?
19. Jak mogę odzyskać hasło i kod PIN?
20. Jakie komunikaty otrzymuję w systemie Pango?
21. Mam już konto w systemie Pango, ale nie mogę się zalogować do nowej aplikacji.